Reklamace a vrácení zboží

Odstoupení od kupní smlouvy

Ze zákona máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy v případě

  • bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží
  • reklamace zboží nebude vyřízena do 30 dní
  • opakovaně uznané reklamace 4× různé vady nebo 3× stejné vady nebo 3× různé podstatné vady najednou

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

Nejdříve nás kontaktujte na emailu info@neonshop.cz. Poté vyplňte formulář pro vrácení zboží (ke stažení zde, formulář vyplňujte buď na počítači nebo čitelně hůlkovým písmem).

Poté zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy a zašlete na adresu (nezasílejte na dobírku): Jaromír Bobek, P. O. Box 9, Náchod 547 01.

Po překontrolování zboží Vám zašleme peníze na poskytnuté číslo účtu. Ze zákona jsme povinni vrátit peníze za zboží a pokud si zákazník objednal dražší poštovné, bude mu vrácena částka za nejlevnější námi nabízené poštovné, kterým bylo možné zboží doručit. Peníze vracíme běžně do druhého dne, maximálně do 14 dní od převzetí vráceného zboží. Za dopravu zboží k nám peníze nevracíme.

Pokud je ke zboží přidán dárek, je nutné zboží vrátit i s dárkem.

Se zbožím musí být zasláno kompletní balení (například nabíječka, příslušenství) a nesmí jevit známky používání. Zboží může jevit pouze známky vyzkoušení (např. stržená folie, nainstalovaný software). Produkt nesmí být nijak mechanicky nebo softwarově poškozen.

Pokud vracíte zboží jevící známky používání nebo poškozené, bude vratná částka řádně snížena.

Vrácení do 14 dní bez udání důvodu se nevztahuje na:

  • použíté výrobky na jedno použití (např. již nalepená ochranná folie)
  • výrobky podléhající rychlé zkáze
  • výrobky speciálně upravené na přání kupujícího
  • elektronicky zaslaný software, produktové klíče nebo licence
  • zboží zakopené na IČ nebo IČO

Reklamace zboží

Nejdříve nás kontaktujte na emailu info@neonshop.cz. Poté vyplňte formulář pro reklamaci zboží (ke stažení zde, formulář vyplňujte buď na počítači nebo čitelně hůlkovým písmem).

Poté zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy a zašlete na adresu (nezasílejte na dobírku): Jaromír Bobek, P. O. Box 9, Náchod 547 01.

Ke zboží přibalte dostatečný důkaz o nákupu zboží (nejlépe vytištěnou fakturu, kterou jste obdrželi emailem při nákupu nebo kopii objednávky, kterou jste obdrželi v balíku spolu se zbožím).

Po převzetí zboží Vás budeme telefonicky nebo emailem kontaktovat o stavu reklamace. Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. 

 

Dokumenty ke stažení:

Formulář na odstoupení od kupní smlouvy (.doc, upravovatelný Word dokument)

Formulář na odstoupení od kupní smlouvy (.pdf)

Reklamační formulář (.doc, upravovatelný Word dokument)

Reklamační formulář (.pdf)

Poučení o právu na odstoupení od kupní smlouvy (.pdf)

Reklamační řád (.pdf)

 

Veškeré informace k odstoupení od kupní smlouvy a reklamacím jsou uvedeny v našich obchodních podmínkách.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.